سفر یک روزه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به استان البرز

سفر یک روزه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به استان البرز
شناسه خبـر : ۱۱۳۴۹۷ سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

میثم لطیفی ، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، به جهت افتتاح برخی از پروژه های شهرستان چهارباغ ، همچنین حضور و هم اندیشی در جلسه شورای اداری مدیران استان البرز ، به این استان سفر کرد .

به گزارش شهروندالبرز، 

در جلسه شورای اداری مدیران استان البرز ، که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، نماینده عالی دولت در استانداری البرز ، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل و معاونین استان البرز ، برگزار شد ، به لزوم تشکیل کارگروه ویژه کشوری ، در راستای حل مسائل نیروی انسانی اشاره شد .


مجتبی عبد اللهی ، نماینده عالی دولت در استان البرز ، در حاشیه این جلسه افزود :
انتظار می رود ، در حوزه ریاست سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، کارگروه ویژه ای به جهت بررسی و حل مسائل استان البرز در این حوزه ، تشکیل شود که ساختار مشکلات دارای ، چارت و کالبد چاره اندیشی شود .

وی ، ادامه داد :
در بسیاری از ادارات و دستگاه های دولتی ، کمبود نیروی انسانی ، عدم رضایت کارکنان از شرایط موجود ، موجب خلل در پیشبرد اهداف و خدمات رسانی شده است .


استاندار البرز ، همچنین اشاره کرد :
استان البرز ، به واقع در موقیعت های خاصی قرار دارد و با توجه به ظرفیت ها و نیروهای نخبه ، در حوزه های مختلفِ علم و فناوری ، کارشناسی و .... ، در معرض توقعات و مطالبات ویژه ، قرار دارد .

 

عکاس: نگار اصغری





















به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz